Interesse?

Souverein locatie

Alexanderstraat
nr. 8 - 12

Souverein ligt aan de Alexanderstraat, centraal in de statige wijk Willemspark. Vanuit het pand bekeken ligt links op de hoek Plein 1813, met in het midden het onafhankelijkheids-monument. Rechts komt de straat uit op de Mauritskade. De witte villa’s en oude kastanjebomen aan de Sophialaan, die ten opzichte van de Alexanderstraat haaks op Plein 1813 ligt, geven de omgeving een ouderwets gevoel van grandeur en exclusiviteit.

Bijzondere ligging

Gezondheid, ontspanning, rust, ruimte, cultuur; het zijn de belangrijke ingrediënten voor een heerlijk leven. Maar de ideale verhouding is voor iedereen persoonlijk. Door de bijzondere ligging kunt u vanuit Souverein letterlijk en figuurlijk alle kanten op. Met de auto zit u binnen 5 minuten op de Utrechtsebaan, met de fiets bent u met een kwartiertje in Scheveningen en lopend staat u binnen 10 minuten op het Binnenhof.

Alexanderstraat nr. 8 - 12, The Hague